Propozice THE BEST DANCE CUP 2015

 

Kdy:               sobota 11. 4. 2015

Kde:               Dům Kultury, Dolní 183, 59101  Žďár nad Sázavou

mapa: www.google.cz/maps/place/Doln%C3%AD+183%2F30,+591+01+%C5%BD%C4%8F%C3%A1r+nad+S%C3%A1zavou/@49.5619424,15.9419542,14z/data=!4m2!3m1!1s0x470d0aadce7f4c45:0x38df66dddff6947f 

plánek k parkování: 

Kategorie úrovně:

Vzhledem ke stále rostoucí úrovni našich amatérských tanečníků se stále zvyšuje i konkurenceschopnost v jednotlivých kategoriích, a proto jsme se rozhodli pro rozdělení pokročilosti kromě kategorie sóla a dua.

V každé předloze přihlášky je kolonka „ROZDĚLENÍ“ – vypište do ní prosím úroveň svojí taneční skupiny. Vzhledem k možné diskutabilnosti ohledně skupin podotýkáme, že rozdělení věku i úrovně bude kontrolováno – v případě nepřesných informací může být taneční skupina diskvalifikována.

R.         Rekreační:      Taneční skupiny, jejichž členové se neúčastnili ŽÁDNÝCH postupových závodů, mistrovství republiky a podobných akcí pořádané CDO. Je možné udělit výjimku v případě, že 10% (tj. max. 2) tanečníků dané skupiny se již zúčastnilo podobné soutěže - nikoli však pokud se v daných soutěžích umístil na 1-3 místě. Stejně tak tanečníci nesmí být registrovaní v žádném tanečním svazu.

P.         Profesionální:            Taneční kluby a taneční skupiny, jejichž členové se zúčastnili jakékoli postupové soutěže, mistrovství apod. i v případě, že se umístili na předních příčkách – v tomto směru bez výjimky.

D.        Duo:                nerozlišujeme rekreační a profesionální úroveň. Délka skladby maximálně 2 minuty. Ostatní podmínky stejně jako u formací – vyhrazujeme si právo popř. sloučit soutěžní kategorie

 S.        Sólo:               nerozlišujeme rekreační a profesionální úroveň. Délka skladby maximálně 1,5 minuty. Ostatní podmínky stejně jako u formací – vyhrazujeme si právo popř. sloučit soutěžní kategorie

Věkové kategorie:    

0.         Předškolní:     Děti do 7 let (průměr do 6,9)           

1.         Děti:                8 – 11 let (průměr do 11,2)              

2.         Junioři:           11 – 14 let (průměr do 14,9)                                                               

3.         Hlavní:                        15 let a více               

·                                   Věk tanečníka se bere dle věku dosaženého v roce konání soutěže

·                                   Za správné zařazení týmu do věkové kategorie zodpovídá vedoucí týmu.

·                                   Organizátor si vyhrazuje právo zkontrolovat věk tanečníků dle kartiček zdravotní pojišťovny.

·                                   Při špatném zařazení bude tým přeřazen!

·                                   Organizátor si vyhrazuje právo sloučit kategorie při malém obsazení.

DUA    Kategorie: A – Hip hop, B – Moderní tanec

            Děti, Junioři i Hlavní                                    startovné: 70,-/osoba

·         Délka choreografie               1:30                 (tolerance cca 10 vteřin)

·         Choreografie na vlastní hudbu

SÓLA – Kategorie A – Hip hop

            Děti                                                                startovné: 70,-/osoba

  • Délka choreografie                1:00                
  • Freestyle na hudbu vybranou organizátorem
  • Při větším počtu účastníků (více jak 9) postup 6-ti tanečníků do finále
  • Finále freestyle na hudbu vybranou organizátorem

Junioři, Hlavní                                              startovné: 70,-/osoba

  • Délka choreografie                1:30    
  • Freestyle na hudbu vybranou organizátorem
  • Při větším počtu účastníků (více jak 9) postup 6-ti tanečníků do finále
  • Finále choreografie na vlastní hudbu – délka 1:00 (tolerance cca 10 vteřin)

-          Kategorie B – Moderní tanec                                  startovné: 70,-/osoba

Děti, Junioři i Hlavní

  • Délka choreografie                1:30     (tolerance 10 vteřin) 
  • Choreografie na vlastní hudbu

* pořadatel si vyhrazuje právo zrušit či sloučit málo obsazené kategorie, informace a startovní listiny budou zaslány nejpozději 2 do 9.4. 2015                     

Soutěžní kategorie:

A.        Show dance   – choreografie bez rozdílu taneční techniky využívající rekvizity a kulisy, provedením a náladou vytvářejí show. (klade se důraz na kostýmy a celkový příběh nebo námět vystoupení

B.         Street dance  – choreografie využívající současné trendové taneční styly (hip hop, break dance, lockin´, R´N´B, house, Vogue, Dancehall atp) – klade se důraz na techniku.

C.         Moderní tanec a parketové kompozice – choreografie využívající ostatní techniky – disco, aerobic, moderní tanec – styly, které si zakládají především na tempu, určitém celkovém nádechu. Rekvizity povoleny.

Rekvizita        je věc, kterou tanečník při tanci bere do ruky, tančí s ní, odkládá ji na parket (např. deštník, hůlka, židle, nebo součást kostýmu).

Kulisa              je věc, která dotváří prostor, ale brání části diváků ve výhledu na parket (např. stojany se závěsy, krabice)

Časový harmonogram:

8:00 – 9:00      prezence týmů (pro starší kategorie je prezence možná ještě po poledni)

8:00 – 9:00      prostorové zkoušky (pouze pro první dvě věkové kategorie, max. 2min pro jednu

                        choreografii)

9:30               slavnostní zahájení soutěže s nástupem soutěžních týmů

11:30 –12:30   prezence týmů 2. a 3. věkové kategorie – junioři a dospělí, bez nároku na prostorovou zkoušku.

15:00 – 16:00 příjezd hosta Bena Cristovao, během odpoledne autogramiáda a focení

17:30 – 18:30 předpokládaný závěr soutěže

PŘESNÝ ČASOVÝ HARMONOGRAM ZAŠLEME NEJDÉLE DO 06.04.2015!

Podmínky soutěže:

·           Minimální poč. tanečníků v týmu – 5, maximální počet tanečníků v týmu – 30

·           Věková prostupnost v týmu max. 20%

·           Délka skladby max. 4 min. Po přesáhnutí bude skladba zastavena. Možnost výjimky u show dance

·           Hudba vlastní na CD nebo flash discu (formát mp3), pouze aktuální skladba, označené: název týmu, věková a soutěžní kategorie.

·           V jednotlivých kategoriích bude max. 20 choreografií. Při více než 12 choreografií (tzn. od 13-ti choreo a výše) bude semifinále, ze kterého postoupí 5 týmů do finále. Vyhlášení výsledků semifinále bude neprodleně po sečtení bodového hodnocení poroty.

·           Z kapacitního a časového hlediska bude celkový počet max. 100 choreografií v soutěži.

·           V jedné věkové a zároveň soutěžní kategorii může mít jeden tým max. 2 choreografie. V případě, že by na prvních třech místech byly obě sestavy, dostanou jednu cenu za obě choreo aby byl prostor i pro ostatní soutěžící.

·           V případě odstoupení se budou přijímat náhradníci. Rozhoduje datum zaslání přihlášky.

·           Věnujte, prosím, těmto propozicím a podrobným organizačním pokynům maximální pozornost!

Startovné:    70,- Kč na každého soutěžícího, pokud soutěží vícekrát, každý další start 10,- Kč,

                           (tzn. 2 starty = 80,- Kč, 3 starty = 90,- Kč)

Vstupné:     2 vedoucí soutěžního týmu mají vstup zdarma, další doprovod-rodiče, kamarádi,… mají  

vstupné jako doprovod tzn.: do 6 let – zdarma, 6-15 let – 20 Kč, nad 15 let – 40 Kč.

Vstupné pro diváky: 50,- Kč

Porota:           Technická – 5členná, zástupci a lektoři tance

                        Michaela Mickeyna Pospíšilová – trenér Uncut/ pův. Beat up

                        Zdenka Slavíčková – trenér  Bodyrockers /pův. Beat up

                        Carlos – tanečník/ pův. Magic street

                        Martina Snášelová – lektor Twix taz

                        Tomáš Řezníček – tanečník Abstract Mo Dynasty

                        Jan Brožek – tanečník a herec/ Buddy z Vinařů, JAMU

                        Laická – 3členná

                        Zdeněk Král – tanečník, DJ a promotér

                        Valentina Pajič – Zumba a jedna z patronů naší soutěže

                        Tereza Kabrdová – Zumba a aerobic

Speciálním hostem bude letos BEN CRISTOVAO a Vladimír Pajič – státní trenér české reprezentace v kulturistice a patron naší soutěže J

Hodnotit se bude:     technika provedení pohybů, obtížnost prvků, jednotnost provedení, dynamika,

                                   soulad s hudbou, využití a zvládnutí prostoru, celkový dojem, nápaditost (účes,

kostýmy, hudba, pohoda, úsměv), originalita

Odměny:       

Poháry – pro 1., 2. a 3. místo ve všech soutěžních kategoriích

Medaile – pro každého člena týmu, který se umístí na 1. místě ve všech soutěžních kategoriích

Diplomy – pro první tři místa ve všech soutěžních kategoriích

Spousta dalších cen pro všechny trenéry, taneční týmy i hosty!

Uzávěrka přihlášek je do 04. dubna 2015.

Přihlášky a případné dotazy zasílejte mailem na adresu: mexxie@email.cz

 

Podrobné organizační informace a pokyny:

 

1) Občerstvení:    Přímo v místě konání bude k dispozici bufet, teplé i studené občerstvení (párky v rohlíku, hranolky) bagety, sladké mlsy a pití.

2) Obuv - Do prostor konání soutěže (kulturní dům – parkety) vstup pouze v přezůvkách (cvičební obuvi, taneční obuvi s měkkými podrážkami, která nepoškrábe, ani nezačerní podlahu). Děkuji za zodpovědný přístup.

3) Startovné - Žádám všechny vedoucí, aby měli nachystané startovné + napsaný na papíře jmenný seznam soutěžících s částkami za každé dítě v případě náhlé změny (70Kč na každého soutěžícího, pokud soutěží vícekrát, každý další start +10Kč, mějte prosím spočítáno předem), u prezence předejte. Urychlí to prezenci. Všichni vedoucí budou mít u sebe kartičky zdravotní pojišťovny soutěžících pro kontrolu dat narození dětí a kvůli možnému úrazu. Vstupné pro 2 vedoucí – zdarma. Rodiče a fanoušci mají vstupné jako doprovod (viz výše).

4) CD s hudbou musí být označeno názvem týmu, názvem skladby a zřetelně věkovou i soutěžní kategorií (např. P2A – znamená profi - 2. věk. kateg.- děti, show). V případě flashky, uložte ji do obálky s názvem věkové a soutěžní kategorie a taktéž název skladby a týmu. CD a flash si každý tým odevzdá přímo zvukaři ihned po prezenci + předá zvukaři potřebné informace.

5) Bezpečnost - dohlédněte na to, aby děti neměly zbytečné cennosti, dodržovaly bezpečnostní pokyny. Pořadatel nezodpovídá za případné ztráty. Takto chceme předejít případným nepříjemnostem a úrazům. V prostorách, prosím, zachovávejte pořádek a čistotu, neničte vybavení. Za každý tým zodpovídá jeho vedoucí!! Než opustíte prostor (šatnu), před odjezdem domů, je třeba zkontrolovat pořádek, zda je vše v pořádku.

!!! Pořadatel nezodpovídá za úrazy vzniklé při riskantních pozicích při tanci! V případě jakéhokoli úrazu nebo nevolnosti kontaktujte někoho z pořadatelů, po celou dobu soutěže bude přítomen zdravotník.

6) Ohleduplnost – žádáme všechny soutěžící, aby nepřebíhali přes taneční parket, před ním i za ním v době, když tančí jiný tým. Dále prosíme o respektování vymezeného tanečního prostoru a uličky pro příchod vystupujících na taneční parket (tzn. zbytečně nezaclánět, nesedat si více do tanečního prostoru apod.). Pro diváky bude vyhrazen dostatečný prostor. Týmy, které budou na řadě se svým vystoupením, budou mít možnost se připravit (nachystat si kulisy, seřadit se, apod.) v určeném prostoru vedle tanečního parketu tak, aby nenarušovaly právě vystupující soutěžní tým.

7) Využití prostor  - soutěžící se mohou pohybovat pouze ve vyhrazených prostorách Kulturního domu. Vedoucí týmu dohlédnou na to, aby děti nepřelézaly ohraničené prostory a udržovaly čistotu a pořádek. Kuřáci budou mít vyhrazený prostor na kouření. Mimo tento prostor platí v celém areálu přísný zákaz kouření!!! Pro kulisy a rekvizity bude vyhrazen prostor vedle tanečního parketu.

8) Startovní listinu a časový harmonogram obdržíte v týdnu před soutěží.

Pořadatelé soutěže budou mít na sobě trička a visačku POŘADATEL. Budou vám nápomocni, když budete něco potřebovat.

Těšíme se na vás!

Děkujeme za podporu 

Děkujeme za podporu

 

 

FB: Vis Maior https://www.facebook.com/vis.maior1/ 

FB: skupina Vis Maior HLAVNÍ Žďár nad Sázavou - uzavřená skupina https://www.facebook.com/groups/858032614356472/
FB: skupina Vis Maior MAMMAS Žďár nad Sázavou - uzavřená skupina https://www.facebook.com/groups/147343489209401/

FB: skupina Vis Maior Velké Meziříčí - uzavřená skupina https://www.facebook.com/groups/Vis.maior.vm/